Pokok Kucing = Cat Tree (Yeah! our cat tree is done!)

Photobucket

First Aid Kit Kucing

Tikus Mainan DIY untuk si Comel

Photobucket

Fish Ball Treat

Gaya Tidur Si Comel

Photobucket

Rambut Palsu Kucing (Kitty Wigs)

Share


Berbagai cara pemilik kucing menghasilkan aksesori untuk mencantikkan kucing mereka. Pada penghujung 2009, Julie Jackson telah menghasilkan rambut palsu  kucing di pasaran - Kitty Wigs. Beliau bersama seorang jurufoto, Jill Johnson telah menghasil buku yang menarik perhatian dunia bernama - Glamourpuss: The Enchanting World of Kitty Wigs.



Julie berambut biru dan jurufoto Jill berambut pink.
Boone, kucing siam Julie yang menjadi model dalam buku beliau.
Buku - Glamourpuss: The Enchanting World of Kitty Wigs


Beliau telah menghasilkan banyak jenis dan warna kitty wigs tetapi lebih cenderung kepada 4 stail iaitu :

Pink Passion




Bashful Blonde




Electric Blue




Silver Fox



Setiap pakej rambut palsu kucing ini berharga USD60. Berminat? sila layari http://kittywigs.com/


Pakej Rambut Palsu Kucing didatangi bersama kotak besi bulat dengan logo KittyWigs 


Beliau menegaskan rambut palsu ini bukan lah alat permainan. Ia perlu dijaga dengan rapi, malah dijauhkan dari menjadi mainan kucing . Ianya dijaga seperti rambut patung Barbie yang boleh disikat dan dicuci.

Antara rambut palsu yang terdapat di pasaran selain di kittywigs.com :-







Anda juga boleh layari kisah dan forum mengenai Kitty Wigs di facebook- http://www.facebook.com/pages/Kitty-Wigs/112452081511

8 comments:

NaddY said...

musti kucing tu cakap 'bila masa pulak aku tumbuh rambut ni? tak silap aku aku tumbuh bulu jer.' hihihi

*Vivilicious* said...

mst nak ambik pose mcmtu mengambil masa yg lama..klu kucing sye..belom sempat lagi nak snap pict..dah habis wig tu jadi mainana..

meowwmania said...

huhuu...nampak pelik

Rosmawati Yusof said...

he, he... pastu pakai lak kasut tumit tinggi, wow meletup..

Noor Hafirdaus said...

hahaha comelnya....ingat nak beli rambut barbie lah bagi pakai pastu ambik gambar hehehe. Idea yang menarik

MamaBetty said...

eh eh..eh...muka masing2 pasrah je kene pakai rambut palsu..hhehe

Shaz Alina said...

comel tapi kelakar... ikikikiki~

Cat-from-Sydney said...

Eeuuwww!!!! Tak sanggup mak, nyah!!!! har har har *evil laughs*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...